OT: vodní filtr

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 29 11:38:35 CEST 2023

On Thu, 29 Jun 2023, Aleš Filip wrote:

> Byli jsme na návštěvě u známých, a majitelka se chlubila, že mají u studny
> filtr. Že je to perfektní, že nemusí mýt koupelnu od vodního kamene, že to
> ten filtr všechno odfiltruje. Šel jsem se tedy podívat, co to tam mají. Měli
> tam filtr za asi 18kKč, ve kterém byla pryskyřice, pravděpodobně iontoměnič,
> nějaký katex. Když jsem jí oznámil, že jí teče z kohoutku něco jako
> destilovaná voda, která rozhodně není moc k pití, tak se divila.

A nezjistoval jste co do toho stoji naplne ? Ja jsem na to nekde narazil
ale naplne byly tak drahe ze kubik vychazel na cca 50Kc mozna vic, takze
to ztracelo smysl.

Proste se na zachode musi casteji cistit/menit ty splachovace ktere tim
trpi a na piti/myti se pouziva mestska voda ktera neni o moc drazsi.