OT: web: sponzorvane odkazy na guglu pod radkem vyhledavani ?? (chrome)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Červen 29 10:30:06 CEST 2023

Zdravim,
v 99.99% pripadu je spatne to, ze clovek na ten odkaz vubec klikne. Strasne
casto tam lezou odkazy, ktere s hledanym predmetem souvisi jen velmi
vagne (priklady: hledate konkretni soucasku a vypadne vam tam odkaz na
farnell na zcela jinou soucastku. Tu hledanou farnell vubec neprodava.
Hledate konkretni sluchatka, vypadne odkaz na Alzu, CZC a par dalsich,
kteri dana sluchatka taky vubec nemaji v nabidce). Proste
sponzorovane odkazy == zadavatel si zaplatil aby vyskakoval ve
vyhledavani kdyz to aspon vagne souvisi
BR,
Marek