Re: OT - sluchátka

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Červen 28 19:04:30 CEST 2023

Ahoj,

ja jsem roky pouzival ruzna levna sluchatka, ale ted uz mam asi dva tydny:
https://www.alza.cz/jabra-evolve2-65-ms?dq=5860215 (ta verze s USB-A, Alza
kod JQ445t06).
Maji jak Bluetooth, tak USB dongle, ktery se chova, jako USB zvukovka,
takze zadne problemy s bluetooth v linuxu a podobne.
Zvuk skvely. Dobra vychytavka je, ze kdyz zvednu mikrofon, tak se mikrofon
vypne. Nemusim nikde nic na pocitaci klikat.