Re: Chladič, emisivita a termokamera

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 28 03:34:09 CEST 2023

Výsledek po počmárání chladiče černým lihovým fixem:
Boky se povedlo načernit, ty pak na kameře byly zobrazené jako teplé.
Mezi žebra jsem se nedostal, tak shora byly načerněné jen vršky žeber.
Čekal jsem, že na kameře uvidím nějaké pruhy. Ale ne, shora chladič
vypadal celý studený.
Tak zřejmě už je to pod rozlišovací schopností kamery a ta to zprůměrovala.

To počmárání snížilo teplotu o cca 0.5-1°C, z 52°C na cca 51 a kousek.

PL