Re: OT Více záků na kolo se společným klíčem?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 28 03:30:04 CEST 2023

Jo, takovou tou bateriovou miniflexou z Lidlu je to na max. 15 sekund. A je
jedno jaký je to zámek. Ty lepší lanka jsou odolné proti řezání flexou,
jsou tam takové válečky co se otáčí na lanku. Ale s trochou šikovnosti lze
říznout  i to...