Signalizator podpeti akumulatoru 4S LiFePo4

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 27 13:46:42 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

kedysi velmi davno som nasiel MAX951 a 952. S tymito dvoma svabikmi sa da
urobit snad akykolvek indikator podpatia Lixxx clankov. Myslim si ale, ze
najvacsi zrac prudu bude ten bzukac, co tam ma byt. Na internete som ale
nenasiel ziadne ukazkove zapojenia, takze si myslim, ze s tym indikatorom
bude nejaky problem... Inak nahradu vyrabalo LT, ale typ si uz nepamatam.

A este taka poznamka ku tym 300A, to asi bude treba oblozit vsetky piny
prepaetovymi ochranami, aby sa nespalili integrace. Predsa len 300A je uz
riadny srobik a moze to dost iskrit, ked si clovek neda pozor pri bastleni.
(Ja viem budete kricat, ze to az pri vyssom napati, ale ja si myslim, ze aj
pri 300A staci uz len dostatocne dlho suchat srobik o
"referencnu" kolajnicu a nejake iskry sa uz len vyrobia.)

A.