Re: Rivet nut M5 s hrubším závitem

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červen 26 21:38:34 CEST 2023

Děkuji za vyčerpávající popis. Ono by asi šlo tu tyčku zkrátit a nastavit
jinou s metrickym závitem. Ale je tam jeden problém. Do té nýtovací matky
"zajíždí" ne jenom tycka se závitem, ale na tycce je zasroubovana další
"matka", která zajíždí po obvodu do té nýtovací a všechno následně drzi
pohromadě. A ta má na sobě ten divny zavit také... Tady je to trochu vidět.

https://www.amazon.com/Stainless-Steel-French-Press-Coffee/dp/B07QP8HNHG

No nic asi s tim uz nic neudělám bez dalsiho vybavení. Myslel jsem, že bude
stačit nějaká drobnost a vypadá to na celkem komplikovanou záležitost díky
nestandartnimu závitu. Asi bude muset koupit za cca 300kc french press nový.