Re: Chladič, emisivita a termokamera

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červen 26 09:39:55 CEST 2023

Dík. Já jsem hledal místo dual multiple a takto to rozšířit byla chyba.
Cena zřejmě převáží celý přínos tohoto přístupu.
Zase jsem se naučil pracovat s tím Planckovým zákonem, měl jsem v tom
zmatek, jeho tvar pro frekvenci a vlnovou délku mi nějak nedával smysl,
ale už tuším, kde je problém a tím to pro mne končí.

Mrazík