[OT] par otazek na GitHub

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Červen 26 05:44:40 CEST 2023

Git se da pouzivat i bez specialniho git serveru. Staci mit jen vlastni
sdilene uloziste a repozitar si zalozit na nem...

- vytvorim si adresar, napr. MujProjekt.git
- v nem spustim prikaz: `git init --bare`
- v adresari projektu nastavim cestu `git remote add origin
..cesta../MujProjekt.git`
- pak uz muzu pouzivat `git push`, `git pull` apod.

Hynek