Re: Chladič, emisivita a termokamera

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 26 00:36:06 CEST 2023

Ano, proto jsem v textu několikrát zdůraznil, že mám na mysli chladič s
nízkými žebry.
Kde ten poměr vyzářeného tepla ku odvedenému prouděním je ještě
relativně nejvyšší.
I když i tak je nižší, než jsem si vždy myslel.

Tak u toho napatlání chladiče zkusím udělat zevnitř jen každé druhé
žebro černé.
Pak by to teoreticky to protější nemělo chytat, resp. chytat s mnohem
nižší emisivitou.
Jen jevím, jestli to nějak zvládnu mezi těmi dost hustými žebry zrealizovat.

PL