BT HC-05

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červen 24 19:01:28 CEST 2023

Jo to všechno jde. Když mě nebaví pořád koukat do mobilu... Navic to
potrebuju nějak řídit a vypinat/zapínat invertor podle aktualniho stavu
baterie a denní doby (ted to delam rucne čímž jsem si ověřil že to celé
funguje a udělal si představu jak by to asi mělo fungovat). Přiznávám, je
na to dnes vhodnější HW než Z80, ale chtěl jsem si tu Zetu i trochu víc
osahat (kdyz uz ji mam). Komunikace po seriovem portu je myslím celkem
nenáročná věc. Za ty roky co mi tu Zeta leží v šuplíku je tohle asi jedna z
mála aplikaci kam by se mohla hodit. Koupím HM-10 a trochu si s tím
pohraji. Třeba to k ničemu nepovede no uvidím. S ESP32 by to byla nuda :-).