Cim malovat na LCD?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červen 24 16:58:33 CEST 2023

Zdravim,

narazil jsem na zádrhelík - na malování ikonek po LCD jsem zvesela používal
to, co dává ke stažení BuyDisplay (LCD Font Maker) a bohatě mi to stačilo.
Nepáchám umělecká díla, takže poskládat si ikonku po pixelech mi stačí a
vyhovuje. Akorát že, potvora mizerná, expiroval :) Asi bych neměl problém
zaplatit pár dolarů, ale není komu, autor zmizel.

Čím malujete podobné bitmapové věci vy? Dávám přednost jednoduchosti a
jednoúčelovosti před multifunkčními monstry, takže hledám něco jednoduchého,
co mě nechá v matici X*Y vyblbnout s kurzorem a nakonec mi to vygeneruje
nějaký C kód.

Máte někdo tip?

Díky.

Pavel Kutina