[OT] par otazek na GitHub

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 24 10:16:55 CEST 2023

V češtině vyšla kniha https://knihy.nic.cz/#ProGit, má to 263 stránek
A4. Já to mám v tištěné podobě, kdysi mi to věnoval jakýsi pošetilý
zákazník, nikdy se mi to nepodařilo pořádně pochopit. Organizovat to
zřejmě jde, záleží jen na tom do jaké hloubky do toho vniknete.
Co se týká velikosti, nevím, ale odhaduji, že to co za život napíšete
rukama na klávesnici se tam vejde.

Mrazík