RE: [OT] bazen, slaná voda, chlor, popruh

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Červen 21 16:29:25 CEST 2023

Nejlepší je to poznat po čichu, ale to mi nějak nejde poslat mailem :-) Možná by to šlo natrénovat na hořící niti, ty jsou skoro všechny z polyesteru. Nebo na PET lahvi, to je podobný materiál. Nebo si u mě v Roudnici vyzvednout odstřižky :-)

Aleš Procháska