Tasmota a ESP8266

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 20 20:48:06 CEST 2023

Já mám Tasmotu v ESP-01 (ten úplně nejmenší a nejlevnější modul s ESP8266).
Funguje hladce.
Ale používám ji jenom pro vzdálené spínání.
Můžu zkusit připojit něco s I2C.
Co si pamatuju, tak určitě někde mám I/O expandér s PCF8574, čidla asi
nemám.

Tasmota jako taková určitě funguje.
Pokud Vám nejede I2C (ale 1-wire teploměr ano), tak bych hledal kolem I2C.
A to nakonec prověří i můj pokus s I/O expandérem.

Pokud na něco přijdete, tak prosím napište. Abych prohrabával šuplíky
zbytečně.

PL