Modernejsie nahrady za watchdogy

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Úterý Červen 20 16:12:29 CEST 2023

Kdyz jsem namatkou u Analogu naklikl kategorii WDT+ supply monitor, vybehlo
cca 180 ruznych typu obvodu
https://www.analog.com/en/parametricsearch/11138#/
takze mi neprijde ze se prestavaji delat.
Delam ted regulator plynoveho kotle a tam jsem radeji pro sichr externi dal,
mam objednane MAX630x
Ale ten uz bude taky hodne stary. U obvodu s takto trivialni funkci bych v
tom nevidel problem
Spis naopak - aspon budou vychytane pripadne bugy, za ty roky vyroby.
Coz u obvodu podobneho urceni neni na skodu.
-jp-

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, June 20, 2023 1:36 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Modernejsie nahrady za watchdogy

[preposielam]

Ahoj,

spatneho na nich nie je nic, okrem toho, ze maju tych 20 rokov. To sa clovek
zacne obcas zamyslat, kedy ich prestanu vyrabat...

A potom som si myslel, ze je aj nieco novsieho, ale nic som nenasiel, teda
okrem tuna spomenutych MCP13xx a wdt od TI.com.

A.

A co je vlastne na tom MAX705 a spol. spatneho?

Osobne rozhodne nejsem milovnikem obsolete soucastek, ale tady funkce
vyzaduje jen nejaky komparator a klopny obvod zjednodusene receno

a to fungovalo pred 20lety stejne jako dnes. A snad krome spotreby mne
nenapada jak to vylepsit.