Mikrotik

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červen 20 14:58:27 CEST 2023

Dík, už to funguje. Samozřejmě dělaly to zápisy v IP - Firewall. Pokud
jsem to správně pochopil, mohl za to zápis

add action=drop chain=input comment="defconf: drop all not coming from
LAN" \
     in-interface-list=!LAN

Ještě k té aktualizaci: stačí pouze v System Autoupgrade zvolit Download
all? Vím, že je to asi jedno, ale u tohoto Mikrotiku nemohu moc pokazit
a rád bych si na něm vyzkoušel víc věcí.

Třeba: Pokud to dobře chápu, tak všechny porty, které jsou v Bridge se
chovají tak, že co se objeví na jednom je přeneseno na ostatní. Takže se
chová jako HUB. Dalo by se ho naučit, aby se choval jako SWITCH, tedy
aby komunikace běhala jen mezi porty, které chtějí komunikovat a na
ostatní porty nešly pakety, které se jich netýkaji?

Martin Záruba