Mikrotik

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červen 20 13:35:13 CEST 2023

Přesně tak jsem to udělal a výsledek je, že ping na tu IP jde, I přes
WiFi. Ale ani přes WinBox ani přes webový prohlížeč se nejde připojit.
Jen přes Winbox a ethernetový kabel přes mac adresu. Co může ještě
chybět? Mám ještě hlavní Mikrotik, (tento dělá bridge do místa kam
nemohu kabelem) a ten funguje. Ale nemohu přijít na to, kde se nastavení
liší.

Martin Záruba