LG dalkac 'nefunguje'

glajc.hwnews na seznam.cz glajc.hwnews na seznam.cz
Pondělí Červen 19 21:16:30 CEST 2023

Možností je vícero, zkusil bych umýt tišťák a vodivou gumu IPA nebo lihem.
Tipoval bych to na nějaký svod. Vysílá ledka? Nevysílá pořád? Kontrolovat
lze mobilem, obvykle se selfíčkovým foťákem. Lepší foťáky mají filtr IR.
Zkusit s jiným dálkáčem, třeba z TV jestli je to na mobilu vidět. Pokud je
tam krystal či rezonátor a je na něm nějaký údaj, kontrolovat zda kmitá
oscilátor kde má. Pokud je výrazně mimo nebude přijímač vyhodnocovat obvykle
vůbec a program bude bloudit a mohlo by se to chovat tak jak popisujete.
pg
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindroush <jindroush na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 6. 2023 14:18:29
Předmět: LG dalkac 'nefunguje'
"Zdravim,
ovladac pro klimatizaci (dneska bylo prvni kloudny teplo) hlasil prazdny
baterie. Vymenil jsem, hlasi plne baterie, ale ovladac 'nefunguje'.

Tj. ocekavane je, ze zapnuti/vypnuti ovladace ma menit obrazky na
vestavenem displeji, tlacitka nahoru a dolu maji menit teplotu apod, ale
ovladac nereaguje na klavesnici.
Pokusovanim (po vymene dvou ruznych sad baterii, vymene 47uF kondu za
napajenim, pripojenim na laboratorni zdroj) bylo zjisteno, ze ovladac
'uplne normalne' funguje, ale reaguje na klavesnici jen asi 1-2s po
resetu. Tj. lze zapnout, lze menit teplotu, hlavni jednotka normalne
reaguje. Ale jakmile prestanu mackat klavesy, uz nikdy na zadnou dlasi
nereaguje. Na displeji je cas, ten normalne plyne, nastavit samozrejme
nelze, protoze na klabosnici nereaguje.

Google nerekl nic kloudneho  / neumel jsem sestavit dotaz. Ale zhledl
jsem profesionalne natocene video, jak vymenit tuzkove baterie (jakoze
je tam normalni kryt bez sroubovani, klap, vyhodit baterky, vlozit
baterky, klap).
Je to presne tento ovladac:
https://www.indiamart.com/proddetail/lg-ac-remote-control-21994719673.html

Napada nekoho neco?