Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Červen 19 13:01:42 CEST 2023

Tak tomu, co se strká do žíly se říká flexa a slouží to k opakovaným injekcím nebo kapačkám. Že by se tudy zaváděla sonda na měření tlaku nevím. Tak za dva tři dny se musí vyndat a dát jinou jinam.Z okolností výměny si laicky myslím, že dochází k "zarůstání".
Měření tlaku je opravdu duchařina. Jsem pravidelně (často) sledován a tak jsem už mnohokrát zažil nějakou korekci nebo alespoň opakované měření. Korekce směřuje k jakési normalizaci, při opakování se pak procvičuje průměrování. Domácí tlakoměr na zápěstí mám a i moje zkušenosti jsou stejné jak už tu zaznělo. Před nedávnem jsem zaznamenal nějakou informaci, že existuje i přístroj (integrovaný v mobilu), kdy se nějakou dobu dívám do objektivu jeho fotoaparátu a dostanu výsledek. Ještě jsem ale neměl příležitost se poptat na princip.
Král