Powerbanka hotfix

Pondělí Červen 19 09:20:33 CEST 2023

Mobil je samsung A40. V powerbance je nějaký IC, našel jsem k němu i
datasheet (ale už jsem zapomněl, který IC to byl), na jednom ze vzorových
schémat byly propojené datové piny, tak jsem to zkusil a funguje to.

Propojené datové piny, to je univerzální zapojení, které funguje i na těch
nejhloupějších nabíječkách. Jestli tady bylo něco chytrého (nebo kombinace
odporů), ale mobil tomu nerozuměl, to je mi teď už jedno.

P.K.