Re: bezdrátový venkovní senzor teploty

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červen 18 10:02:14 CEST 2023

OK, s tím se docela dá pracovat.
Našel jsem si takovej zajímavej fragment, kterej celkem odpovídá mé
představě:
http://www.susa.net/wordpress/2014/06/arduino-yun-reading-wh1080-using-aurel-rx-4mm5/

Čili čtení těch senzorů pomocí jednoduchého OOL přijímače zapíchnutého
do Arduina. Případně o něco rozsáhlejší kód, kterej obsahuje víc
zbytečností:
https://github.com/ajayre/WH1080-Weather-Underground
A k tomu lidský popis:
http://www.susa.net/wordpress/2012/08/raspberry-pi-reading-wh1081-weather-sensors-using-an-rfm01-and-rfm12b/