OT: MECH: rozperna zatka do trubky se zavitem ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červen 18 09:17:25 CEST 2023

https://www.kilometry.cz/gripy-rohy-omotavky-na-riditka/rohy-s-montazi-do-riditek/
myslel jsem ,ze mam vyreseno  a chtel objednat tohle, ale jsou na
expedici a maj zavreno.
jedny riditka mam otvor tech 15mm a druhy 19mm.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín