OT: MECH: rozperna zatka do trubky se zavitem ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červen 18 08:45:29 CEST 2023

hezky vikend.
potreboval bych si na kolo do riditek udelat drzak pro transport vzhuru
kolama. myslel jsem, ze pouziju takovy ty rohy s montazi do trubky
riditek, ale nejak nejsou rozumne ke koupeni. vsechno je s vnejsi
montazi = upravit/znicit dripy. na jezdeni je tam nechci.
urcite se dela rozpernej element do trubky, ale neumim se nejak zeptat.
nasel jsem jen klasickou zatku se zavitem do jeklu/trubky, ale rozmerove
a montazne je to k nicemu. moznosti neco ubastlit je asi hodne, ale
tento mechanciky dil by se obcas hodil.
diy za info.
t.

--