Re: bezdrátový venkovní senzor teploty

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červen 17 15:53:06 CEST 2023

Ahoj,

To jsem se někdy pokoušel udělat se senzorem tohoto typu:
https://www.conrad.cz/cs/p/tfa-dostmann-wave-bezdratovy-teplomer-stribrna-672453.html
(s jeho předchůdcem, kterej je na první pohled stejnej, ale má jiné logo
výrobce)
Ale moc se mi nedařilo. Přijímač kterej jsem chtěl použít, tak byl asi
na jiném kanálu a dostal jsem z něj jen šum. Tak jsem rozebral tu věc s
displejem, tam jsem identifikoval cestu z přijímače do hlavního obvodu a
pokoušel se to pochopit. Ale ani to mi moc nešlo. Tak bych raději něco,
co už se někomu opakovaně povedlo přečíst.