Modernejsie nahrady za watchdogy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 16 09:50:59 CEST 2023

Díky za odpověď. Problém byl v tom, že pod pojem "výpočet" jsem chápal
jen tu aritmetickou část, kdežto jiní v tom vidí i tu část, kdy se např.
čeká na odeslání nebo příjem potřebných dat.
A i v té aritmetické části se může vyskytnout iterativní proces, který
se může protáhnout, zvlášť pokud není dobře navržen (konvergence) nebo
je špatně definováno jeho ukončení. Pak je otázka, zda iteraci předčasně
ukončit, nebo nechat zareagovat WDT. Chyba je to v každém případě, je k
diskuzi co s ní.

Mrazík