Modernejsie nahrady za watchdogy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 15 22:30:30 CEST 2023

[preposielam]

Dobry vecer,

ja som to napisal zo svojej skusenosti a praxe. Prvy krat sa mi tento
problem vyskytol pri pocitani aproximacie zavislosti napatia diody na elm.
poli v diplomke na 68HC11. Potom sa mi to este stalo par krat na 16F874,
ked som zabudol nastavit dlhy time-out wdt pri teste displeja. Pouzil som
na cakanie vstavanu funkciu Delay a neuvedomil som si pri tom, ze mi
expiruje wdt. Dalsia taka typicka funkcia je printf() alebo sprintf() a ich
derivaty.

A.

Chtělo by to nějaký příklad z praxe. Předpokládám, že např. inverzi
matice 100x100 v MCU dělá málokdo. Už kvůli tomu, že se mu tam nevejde.

Mrazík

On 15. 06. 23 11:08, Jan Waclawek wrote:
>* ...
*>* Druhy problem, pouzitia WDT ci uz internych v mcu alebo externych, je
*>* pri pisani programu v C. Niektore matematicke rutiny su velke co sa
*>* tyka kodu a trvaju dlhy cas, takze casto sa stane, ze interval na
*>* refresh WDT sa prekroci a mcu sa zresetuje.
*>* ...
*> >* A.*