VAG diagnostika startu motoru

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Středa Červen 14 10:04:25 CEST 2023

Obe varianty jsou mozne.

Spousta cinskych diag. napr. na lince K-line (2 logicke urovne; 0 a 12V)
maji na prijimaci strane jen odporovy delic a sup s tim do CPU.
Ma tam byt komparator vztazeny k Ubatt (pin 16 v OBD)
Coz samo. odporuje norme a nefunguje to prave pri poklesech napeti,
ale zase je to o cent levnejsi ;-)

Nektere diag. se pri startovani rozpoji, jsou ale i takove
co si normalne zacnou vymyslet nesmyslna data, coz znamena, ze vubec
NEkontroluji kontrolni cislo v prenasenych packetech.
Proste u ciny je clovek na vode a tak se to musi brat.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Hugo Kottas" <hugokottas na web.de>
Komu: "Tomas Chvatal" <tchvatal na fordiag.cz>
Odesláno: 12. června 2023 9:40
Předmět: Re: VAG diagnostika startu motoru

Obávám se, že to není dáno čínskou kopijí.

Elektronika automotive se navrhuje pro napájecí napětí Ubat > 9V resp 6V.

S modulem v sériji je ochrana proti přepólování - dioda.

Moduly s 6V minimálního napětí jsou ty, kde záleží na bezpečnosti (ABS, atd)

Průběh napajecího napěti při startu je:

  Tak že, komunikační modul asi nemá napájení.

S pozdravem

HK