Modernejsie nahrady za watchdogy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 13 23:55:35 CEST 2023

Malý průzkum:
Měli jste prosím někdo u svého zařízení už někdy problém, že by při
aplikaci brown-out nenaběhlo, a při aplikaci WDT se při sběhnuté
programu nezresetovalo?
Myslím integrované verze v moderních procesorech.
A pokud se vám to stalo - řešili a vyřešili jste to nějak?

Za sebe odpovídám, že se mi nikdy nic podobného nestalo.
U BO resetu se to "testuje" často, při každém náběhu zařízení, občas při
škytnutí sítě.
U WDT je to množství zásahů o několik řádů nižší, tak tam to není moc
vypovídající.
Tam jediný častější případ je, že to zapomenu při ladění vypnout. A při
zastavení programu v debuggeru se mi to zresetuje po rukama a testuje
tak mou psychickou odolnost.

PL