Prakticka elektronika

balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 13 22:09:00 CEST 2023

este sa vratim k mojej navsteve Narodniho technickeho musea v Prahe.

V pivnici bol velky transparent s reklamou na Prakticku elektroniku.
Novy dizajn. Tak som si chcel casopis kupit, bohuzial asi v piatich
trafikach, ktore som navstivil ju nemali. Ani tu v Bratislave nie.

Na stranke som videl, ze uz maju novu redakciu. Vyzeralo to nadejne.
Dokonca je na stranke velky napis "Nemůžete sehnat náš časopis?" Uz som
sa tesil, ze si mozem objednat elektronicku verziu. Pozeral som to ale
na telefone, takze som si musel zvacsit a tam "Zde je aktuální (2023)
seznam prodejních míst seřazený podle PSČ, která nás odbírají:"

Tak nic...

b.