Modernejsie nahrady za watchdogy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 13 15:23:14 CEST 2023

Nějak jsem si zvyknul, že moderníi AVR, vlastně i dost staré AVR, mají
WDT a brown-out reset, takže to žádný běžný externí triviální obvod
nemůže vylepšit, spíš naopak.
Předpokládám, že spousta moderních MCU to má taky tak, takže kdo
potřebuje spolehlivý provoz, velmi pravděpodobně vybere takto vybavený MCU.

Proto segment univerzálních externích hlídačů bude spíše upadat, než že
by výrobci investovali do nových produktů.

Nedávno jsem teda takový švábík použil, ale naopak do hračky. Malý
solární panýlek nabíjí ultracap, až je nabitý, chvíli běží čerpadlo a
zalejvá kytičky:-)

PH