Re: Povinné AM - bylo Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Červen 13 08:52:00 CEST 2023

Zdravím,

jen pro zajímavost, v USA se na AM vysílalo i stereo, viz:
https://en.wikipedia.org/wiki/AM_stereo . A jak koukám, i vysílá,
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AM_stereo_radio_stations .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby

út 13. 6. 2023 v 0:02 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>