OT: nakup ABS struna/filament cerny, doporuceni, nahrada 1:1 za PZ ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červen 13 05:08:15 CEST 2023

hezky den.
nakonec jsem koupil hned ten den v alze "verbatim", aby rano byl v
alzaboxu. prvni 3 tisky, dohromady asi 20h ok.
trochu opruz byl, ze ta spulka je sirsi a ja mam rebela 2z mechanicky
optimalizovaneho/snizeneho jen pro moje opakovane tisky a musel jsem
delku osy a umisteni drzaku spulky predelavat.
ted jeste koukam, ze v alze zdrazilo to ABS ze 419,- na 589,- kc !?.
netusim jestli byla pred tydnem nejaka akce.
https://www.alza.cz/verbatim-abs-175mm-1kg-cerna-d4954065.htm
verbatim za me ok.
t.

AJT SERVIS s.r.o.