Modernejsie nahrady za watchdogy

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Červen 12 12:23:56 CEST 2023

DD, pravdepodobne nejsou potreba, protože moderni MCU mají „mnoho“ WDT integrovanych v jadre. Není výjimkou mit tak na chipu 4 nebo 6 WDT s pokročilou funkcionalitou. Zdrcujici výhodou SoC reseni je vice nez radova EMI odolnost. Zdravim, JM P.S. prosim nepřeposílat, ale regnout se osobne.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of wek
Sent: Monday, June 12, 2023 11:33 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Modernejsie nahrady za watchdogy

[preposielam]

Ahojte,

po dlhom case zase bastlim a na listovici som sa ku tejto otazke nedostal. Ale za to sme riesili s najmladsim clenom ezoteriku a podobne veci... :)

Chcel by som sa preto spytat aspon tu v konfere na modernejsie nahrady za MAX705 a DS1232. Pytam sa preto, lebo tieto cipy su tak 20 rokov stare a chcel by som nieco modernejsie, ak sa teda nieco modernejsie vyraba.

Velmi pekne dakujem za odpovede.

A.