Cesky rozhlas a Elektrocas v Technickom muzeu

balu balu na k-net.fr
Neděle Červen 11 22:20:33 CEST 2023

bolo to celkom zaujimave. Vacsie nez som ocakaval a velky pocet roznych
zariadeni. Nie len elektrocas, ale aj aj stare IBM pichacky a dalsie.
Porovnaval som si ktore mam a ktore som este nevidel.

Pacilo sa mi to. A zistil som, ze moje invarove su naozaj HH3, su tam
dvoje vo funkcnej ustredni a este jedny staticke na stene.

Ten rozhlas bol uplne ze ach. Jednak tam maju stare dlhovlnne vysielace,
ale aj mnozstvo studiovej techniky ako mixpulty, paskove magnetofony,
gramofony. Hlavne magnetofony na ocelovu pasku som este nikdy na vlastne
ruky nevidel, mohol som si ochytat "pasku". Ta vystava je velmi pekna.

b.