Zesilovac ke gramofonu

Neděle Červen 11 20:55:44 CEST 2023

Tak je to TESLA NC300, tusim, ze jsem si ho koupil za tezke penize
vydelane na brigade pri studiu asi kdyz bylo cerne uhli jeste hnede a
delal k tomu ruzne zesilovace s MDA 2020 a pak radsi tranzistory ;-)  Je
to podle vseho pasivni elektrodynamicka prenoska.
Nevim ani, jestli je to kram vhodny akorat do srotu nebo ma smysl na to
nejaky zesilovac sehnat. Ale toci se, moc nahrano ani nema, lezi uz
desitky let v komore.