odpor kontaktov rele

balu balu na k-net.fr
Neděle Červen 11 07:43:37 CEST 2023

Dakujem vsetkym za odpovede.
Aplikacia je prepinanie presnych rezistorov v obvode do ~1A, ale dolezity je vlozny odpor do obvodu. Mal by byt aspon o 3-4 rady nizsi ako pracovny.
Vyzera, ze s pouzitim rele by to nefungovalo dostatocne dobre, tak som to vyriesil mojou oblubenou metodou - hruba sila. Namiesto prepinania tam bude dalsia sada 108 rezistorov a pouzije sa len jedno rele na prepinanie vystupov blokov, ktore nie su citlive na vlozny odpor. Je to sice drahe, ale bude to stabilne o co v tejto aplikacii ide.
b.