Cim zabrousit konec dratu ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červen 10 20:41:02 CEST 2023

On Mon, 5 Jun 2023, Aleš Procháska wrote:

> Co zkusit lístkový kotouč?
> https://profikraft.cz/produkt/OM-BK8050060
> Aleš Procháska

Jeste jednou k tematu - koupil jsem ten listkovy koutocek (maly)
protoze ten s tim rounem mezi listky mi v prodejne nedoporucili -
to je pry tak na lesteni jinak to rychle mizi.

Pak jsem jsem jeste v hobymarketu objevil male stopkove brusne
valecky Dremel ktere maji v cele valce takovou prohluben asi 2-3mm.

Napred jsem testoval ten Dremel - slo to obrousit pekne ale slo to
hrozne pomalu, zabrouseni kazdeho dratu trvalo mozna minutu.

Tak jsem vzal ten listkovy kotouc, to slo rychleji ale kotoucek
mizel pred ocima. Tak jsem napred vzal klasicky tvrdy brusny valecek
a tim ty konce ojel nahrubo a pak znovu tim liskovym kotoucem
na hladko. Slo to asi o neco rychleji na tim Dremelem ale taky
nic moc.

Kadopadne listkovy kotoucek d20x15mm na tom nerezovem situ 500x500mm
uplne "zmizel".