MCU a M.2 interface

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 9 18:42:34 CEST 2023

Možná to bude opravdu o štěstí.
Četl jsem to z více nezávislých zdrojů, že dlouhodobě provozované a tedy
odladěné řešení s některými novými kartami nefunguje.
Dokonce jsem snad někde viděl, že některý výrobce se explicitně chlubil
tím, že jejich karty běžné 1-bitové SPI plně podporují.
Takže to asi úplně samozřejmé nebude, jinak by to nezmiňoval.

Tady je popis zjednodušení u nový verzí.
Hned v tom prvním dokumentu (verze 9) je v kapitole 7 popsáno, co
všechnu by to po SPI mělo umět.
https://www.sdcard.org/downloads/pls/
Je to zvláštní, protože tam jsou sice povolená zjednodušení u nových
generací SD, ale to SPI by tam podle těch tabulek mělo být "Mandatory".
Pomíjím samozřejmě vysoké verze SD karet s napájením 1.8V a
diferenciálním přenosem.
Nemusí to po SPI umět všechny příkazy, ale některé ano.
Víc se mi to ale zkoumat nechtělo, tak třeba jsem něco přehlídnul
(nepoužívám to).

PL