Zesilovac ke gramofonu

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červen 9 09:20:58 CEST 2023

Ano, manželka takto postupuje, akorát bez toho gramofonu.

Problém je, že ty nahrávky jsou remasterované a v tom zvuku může být
schované leccos. Tedy dělá se to v praxi úplně běžně, detekce je možná
jen srovnáním spektra (L+R, L-R) s původní nahrávkou, zda se tam
neobjeví nějaké nové kmitočty, zmizet můžou.

Bezpracné za 2 hodiny i s hledáním součástek a pižláním do krabičky od
tiktaku to budete mít s jedním tranzistorem
https://belza.cz/audio/phono.htm

Nebo to rovnou udělat pořádněji s levným ale dobrým operákem, ale do
toho by se mně pro manželku taky nechtělo, ona to neocení, ženský
vnímají hudbu jinak než my a nepoznají že to hraje o trošku líp.
https://www.ti.com/lit/an/snoa586d/snoa586d.pdf