Zesilovac ke gramofonu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Červen 8 20:16:07 CEST 2023

Zdravim,
v podstate jako vzdy - nejdriv definovat predstavy.
co se na tom bude poslouchat (hudba,pohadky), z jakych desek (kvalita, stari), naroky na kvalitu (HiFi, bezny poslech, neco na podmaz, ...)

kazdopadne je treba k tomuto gramu predzesilovac (pokud ho nema v sobe).
pokud staci neco jako entry category:
https://www.zbozi.cz/hledej/?q=p%C5%99edzesilova%C4%8D%20pro%20magnetodynamickou%20p%C5%99enosku
https://www.gme.cz/v/1508134/ezk-ps1-mghx-stereo-predzesilovac-pro-magnetodynamickou-prenosku

a pak v podstate jakykoliv zesilovac, nebo pouzit vstup uz existujiciho aparatu, tv, vez, ...
ono jde koupit i levne zesilovace, jen je treba si pak uvedomit, ze obycejne je k nim treba koupit i bedny.

PS: nuz, s gramem z lidlu bych to ale fakt neprirovnaval
magnetodynamicka prenoska poskytne opravdu minimalne radove kvalitativne lepsi pozitek z poslechu,
nez bezne pouzivana (v levnych gramo) krystalicka, ktera navic nici desky, ktere jsou pak plne skrabancu a v poslechu je jasne slyset to typicke praskani

:)

  Sam