MCU a M.2 interface

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Červen 8 17:13:13 CEST 2023

Chtěl bych varovat před spoléháním na jednodušší připojení.

Ve starším projektu máme komunikaci s SD kartou přes SPI. Velký
problém bylo sehnat karty, které přes SPI skutečně fungují.
Např. Kingston 8GB, naprosto stejné označení, dvě várky. Až podrobným
zkoumáním jsem našel že byly vyrobené v jiné fabrice. Jedna fungovala,
druhá ne. Přes plný 4b interface běhaly obě bez problémů.

Hledal jsem zda to je moje chyba nebo obecná a našel jsem že nejsem sám kdo se
s tím potýká. Všichni končili tím že kartu je nutné nejprve vyzkoušet.
Což pro hobby projekt lze, pro sériovku už hůř.

Myslím si že na SPI připojení výrobci kašlou, plný interface už má
kdejaký MCU.

Tomáš