Jak spravne logovat a neznicit medium?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 8 14:40:31 CEST 2023

To už má blízko k mému oblíbenému způsobu v MCU:
1. Na PC naformátuju mikroSD
2. Na PC na ní vytvořím velký txt soubor, který má na začátku Tady>>>> a
za tím samé mezery
3. Zařízení neumí filesystém, jen najde Tady>>>>
4. Následuje nalezení konce dat, kdy se postupnou aproximací dojde k
místu, kde před ním jsou data a za ním mezery.
5. Můžeme dál logovat.

Vylepšená verze:
2. ... a za tím sekvence lineárně rostoucích čísel
4. ... dojde k místu, kde před ním jsou data a za ním nejnižší čísla z
kroku 2, ignorují se oblasti neznámého formátu.

Zrovna se chystám to zas použít přesně na logování, konkrétně napětí a
proudy okolo baterky v koloběžce. Paměťové médium bude v řídítkách, v
místě kde se "lámou" při skládání. HDD by umřel po chvíli jízdy, navíc
se nevejde, SSD se taky nevejde, vlastně ani SD ne, takže mikroSD.

PH