RE: Dálkově ovládané relé ON-OFF

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Čtvrtek Červen 8 09:46:44 CEST 2023

Děkuji za odpověď – toto skutečně připomíná trošku onen kanon na vrabce. 😊

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, June 2, 2023 9:31 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Dálkově ovládané relé ON-OFF

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.
Zdravím,

pro bezdrátový přenos fungují dobře tyto moduly: https://papouch.com/adeunis-arf868-mr-prumyslovy-radiovy-modem-p4563/

Ale nemají dvoustavové vstupy a výstupy. Dalo by se k nim připojit třeba toto: https://papouch.com/quidoduplex-rs-prenos-dvoustavovych-signalu-p4679/ a bylpo by to vyřešeno, ale je to trochu "s kanónem na vrabce".

Případně místo ARF868 použít novinku, co kolega vyzkoušel: https://papouch.com/edgar-wifi-hvezda-sit-rs485/?cid=217 .

Zapůjčení možné, přístup k dotazům vlídný, pro zdejší konferující sleva 10%.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com<mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby