Tranzistory s integrovanymi R

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 6 20:20:24 CEST 2023

To používáte kvůli extrémnímu tlaku na zabranou plochu PCB nebo proč?
Já jsem to nikdy nepoužil (a dobrovolně bych ani nepoužil).
Ale už jsem opravoval zařízení, kde to bylo. V TH provedení. A hned 9
kusů, naštěstí stejných.
Protože jsem neměl náhradu, tak jsem vyrobil miniaturní tišťáky, osadil
tam běžný tranzistor v SOT23, 2 odpory a dal tomu 3 dráty-nohy.
A děsně přitom nadával, proč někdo osazuje takovou pitomost. Navíc (v
mém případě) na desku, kde je kolem spousta místa.

PL