Z80 SBC

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 5 12:22:03 CEST 2023

Jestli chcete, mám tu nějaké tyče s obvody ze stavebnice Z80 - teď koukám
třeba Zilog Z8440A  (Z80 SIO Zilog Serial Input Output Controller), pár by
jich postrádat mohl. A pravděpodobně se najde i ta Z80 an sich a nějaké
další drobnosti kolem. Kdyby vás něco z toho zajímalo, ptejte se, prohrabu
zásoby. Jinak dneska bych to taky asi stavěl na eZ80, bude všechno v jednom
s rozumnou kompatibilitou.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Grunt" <michal.grunt na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: sobota 3. června 2023 19:18
Předmět: Z80 SBC

Kdybych si chtěl postavit na jednom plosnem spoji SBC se Z80 co bude mít
dva sériové porty, jeden paralelní (pouziti jako GPIO) dale možnost
připojit CF kartu a aby na tom jelo CPM. Je nějaká konstrukce, která to
splňuje? Nějak nemohu najít nic vhodného. Nechtěl bych tam mít nějaký
moderní obvod (třeba ATmega, která bude emulovat ROM a I/O co jsem v jedne
konstrukci viděl). Je v tomto případě nutné použít CTC obvod? Děkuji.