Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 4 17:04:57 CEST 2023

Když to sklouzlo k Qt - já jsem kdysi dávno pro jeden větší projekt Qt
zvažoval.
Ale přesto, že to mnoho lidí bere jako free SW, tak to tak tehdy
rozhodně nebylo.
A za licence chtěli celkem dost peněz.

To se dnes změnilo? Skoro bych čekal, že ne.
A to vás neomezuje? To veškerou svou práci děláte jako open-source a
nekomerčně?
Nebo si kupujete ty licence?

To prosím v žádném případě není moralizování. Jen mě zajímá, jak si s
tím poradili schopnější.
Já jsem si s tím tehdy poradit nedokázal (neuměl jsem se rozhodnout) a
do Qt jsem nešel.
Možná k vlastní škodě.

PL