Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Červen 3 21:36:37 CEST 2023

Jenom taková poznámka k Pythonu, já ho bral jako zlo, když v tom někdo
něco měl.
Nicméně teď jsem dělal nějaké moduly na měření k FVE, (ty jsou v C na
AVR ) vše to
komunikuje na modbuse, a hlavní kód mám historicky napsaný v c jede to
na raspberry nebo
klasickém pc.

A teď jsem si dodělával nějak rutiny abych mohl přes bootloader měnít
kod v tech zarizeni, pres
modbus no a tim, že hlavni pc mám windows kde to ladim, ale jinak vse
jede na linuxu, tak mam vzdycky problem
s prenositelnosti kodu, respektive asi nejvetsi problem je seriak, obcas
jsem mel knihovny v php,
obcas neco v cygwinu, ale ten seriak me vzdycky dost prudil.  A ted ta
pointa programovaci kod mobusu
v pythonu je pro windows i linux stejny, zmena je jen v nazvu serioveho
portu. A dokonce kdyz tam vradim
prevodnim modbus tcp na modbus rtu, tak v kodu zmenim jeden radek ktery
otevrte tcp misto seriaku a vse
ostatni mi jede, jasne muze za ta modbus knihovna v pythonu protoze je
super napsana...

A na tu servisni cinost mi ten python fakt nevadi, hlavni vycitani dat v
behu mam v cecku, nicmene na to
programovani a ta prenositelnost mezi win/linux serial modbus/tcp modbus
je fakt moc super a bez
starosti takze u me dostal v tomto pripade python milost.......

Zdenek Aster