Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 3 17:22:23 CEST 2023

Když už tady padla otázka na charakteristiku věcí v Pythonu:
Existuje prosím nějaký SW v Pythonu, který by byl rychlý? Nebo rychlost
a Python jsou antonyma?

Python je dneska velice populární. Tak neexistuje k němu něco podobného
jako Dalvik u Androidu?
Tam je taky první spuštění velmi pomalé, ale tím se to (asi) přeloží do
nějaké skoro-nativní aplikace a příště už to startuje a běží rychle.

Já Python nepoužívám. Ale mám pocit, že do nějakého toho předžvýkaného
formátu *.pyc se třeba hlavní program vůbec nedá zkompilovat. Jen knihovny.
To má nějaký zásadní důvod?
A asi i ty *.pyc nejsou o moc rychlejší než normální interpretace, ne?

Díky.
PL

Dne 3.6.2023 v 16:32 Jindroush napsal(a):
> ?? Jak souvisi python a delka kodu? Calibre na prevod a spravu ebooku
> ma v masteru cca 350 000 radku v pythonu. Splnuje to jeste 'kratky
> skript'? :-)
> j.

>>> dev.doSimpleAcquisition a doAdvancedAcquisition a pak