Re: Přístup k C++ DLL z Pythonu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červen 3 15:38:38 CEST 2023

Díky,
to vypadá že by mohlo bejt lepší. Nepochopil jsem, zda to jde zpracovat
i na Windows, ale to by zas tak nevadilo.

V současnosti máme několik různých API. Jedno v C, který je velmi
zjednodušený, určený primárně pro průmysl. Pak další dvě malý C++ pro
clustering a spectral imaging. A nakonec pythonový, který je univerzální
a plně objektový, ve kterém jde všechno. Jenže jeho udržování je peklo,
protože se generuje nějakým obskurním poloautomatickým způsobem. Přechod
na vyšší verzi py byl porod a rádi bychom to už nikdy neopakovali:-)

No a to zjednodušený C API vlastně už taky není jednoduchý, protože jak
přibývají typy snímacích čipů s různými kombinacemi režimů, tak už je
asi 8 akvizičních funkcí a podobně na nastavení operačních módů. Tohle v
tom objektovým uspořádání odpadá, tam je jen dev.doSimpleAcquisition a
doAdvancedAcquisition a pak dev.setOperationMode.

Takže je teď snaha, aby bylo jedno plně objektový API a to se mohlo bez
nějakých složitostí dostat i do pythonu, nejlépe jakékoli verze.

Nikdy by mě nenapadlo, co všechno jsou zákazníci schopní chtít dělat v
pythonu. Klidně třeba celý CT, ovládáním skenovacího ramene počínaje a
zpracováním 3D modelů konče:-)

PH